spot_img
spot_img
Ganbei.rospot_img
Taipei.rospot_img
Shanghai.rospot_img
Guangzhou.rospot_img
Tianjin.rospot_img
Wuhan.rospot_img
HongKong.rospot_img
Macau.rospot_img
Beijing.rospot_img
Tibet.rospot_img
Taiwanul.rospot_img
2 C
București
vineri, 22 noiembrie 2024

Era digitală în zodia Orwell: Cum încearcă cea mai mare dictatură din lume „o lobotomizare completă a minţii umane”

Must read

Politologul Ioan Stanomir a expus, în cadrul prezentării volumului „Noua dictatură: Supravegherea digitală ca politică de stat în China„, faţa hâdă a regimului dictatorial de la Beijing, despre care spune că a întrecut până şi viziunea sumbră a lui George Orwell, urmărind în esenţă „o lobotomizare completă a minţii umane”.

„Sistemul chinez este din păcate un sistem care nu se impune doar celor care s-au născut supuşi dictaturii de la Beijing. Vă rog să vă uitaţi ce tragedie este acum în Hong Kong, unde se aplică nişte legi draconice de tip sovietic cu ajutorul unor judecători cozi de topor şi cu ajutorul unor miliardari cozi de topor în Hong Kong. Uitaţi-vă la faptul că Republica Populară Chineză are ca principal obiectiv strategic distrugerea Taiwanului şi cred că o modalitate de a înţelege regimul de la Beijing este să privim peste strâmtoare la Taiwan şi să privim în oglindă cele două regimuri”, a declarat Ioan Stanomir, la Bookfest.

„Pentru că Taiwanul este o democraţie, poate chiar mai democratică în funcţionalitatea şi în spiritul ei decât ţări precum Ungaria şi Serbia, vecinele noastre, şi cu siguranţă infinit mai avansată tehnologic, mentalitar şi cultural decât multe ţări europene. Peste strâmtoare, Republica Populară Chineză procedează cum au procedat foarte multe regimuri totalitare în secolul 20, utilizând tehnologia”, a adăugat Ioan Stanomir.

mai mult la : /epochtimes-romania.com/news/

- Advertisement -spot_img

More articles

Lasă un răspuns

- Advertisement -spot_img

Latest article

Descoperă mai multe la Nǐ Hǎo | 你 好

Abonează-te acum ca să citești în continuare și să ai acces la întreaga arhivă.

Continuă lectura